POLITICA PRIVIND APELURILE SI RECLAMATIILE - COD. P-06

TECHNICAL WELDING INSPECTION S.R.L. acordă o atenţie deosebită modului de soluţionare corectă şi rapidă a reclamaţiilor şi apelurilor depuse de către clienţi, acesta fiind un mijloc de realizare a feed- back-ului de la clienţi ca fiind o sursa importanta de identificare a oportunitatilor de imbunatatire si actiuni preventive.
TECHNICAL WELDING INSPECTION S.R.L. își asumă responsabilitatea pentru obţinerea şi verificarea tuturor informaţiilor necesare pentru validarea reclamaţiei și ori de cate ori este posibil, notifică reclamantului, în mod oficial, cu privire la finalizarea procesului de tratare a reclamaţiei.
În cazul unei reclamaţii întemeiate referitoare la o persoană certificată, OEC transmite reclamaţia, în timp util, şi către persoana în cauză. Procesul de tratare a reclamaţiilor este tratat confidential, atât în privinţa reclamantului cât şi a obiectului reclamaţiei. Decizia care urmează să fie comunicată reclamantului este luată, analizată şi aprobată de Comitetul Tratare Apeluri si Reclamații care nu a fost implicat anterior în obiectul reclamaţiei.
TECHNICAL WELDING INSPECTION S.R.L. își asumă responsabilitatea pentru toate deciziile sale referitoare la tratarea apelurilor, la toate nivelurile.
Organismul de certificare se asigură că, în procesul de tratare a apelurilor, persoanele responsabile cu luarea deciziei sunt diferite de cele implicate în luarea deciziei care face obiectul apelului.
Transmiterea, investigarea şi decizia în cazul apelurilor nu conduce la niciun fel de acţiuni discriminatorii împotriva apelantului.
Organismul de certificare confirmă primirea apelului şi informează apelantul referitor la stadiul şi rezultatul tratării apelului precum și cu privire la finalizarea procesului de tratare a apelului.
Procedurile pivind apelurile si reclamatiile sunt publice pe site-ul OEC

- PO-08 | PO-09 - Apeluri | Reclamatii - DESCARCA